vineri, 3 februarie 2012

Born to die



Come take a walk on the wild side/ Let me kiss you hard in the pouring rain..



Hi there! I'm still alive but I've been a little bit busy lately :) I will soon try to update the blog with new pics.. Brrrrr it's so coold outside and I can't take any pics because it's freezing! YUCK

deci da, eu inca traiesc..ocupata cu desene, scoala, raceala...si mai nou anemie. Sper sa ma simt cat de curand mai bine si sa DISPARA frigul de afara.. nu aveti idee cat pot sa urasc vantul rece care parca-ti taie fata + 1038235986 de straturi de haine ca sa nu degeri + faptul ca n-am cum sa ies din oras, de vreo 2 weekenduri incerc sa ajung la capitala si hop, iar n-am cum pentru ca sunt drumurile blocate.. Primavara, unde esti?!?! :(

ps: noutati handmade curand pe blogul meu handmade! Va anunt cum postez :)
LOVE

3 comentarii:

  1. Fa-te bine, fa-te bine:D Si stai acolo unde esti, eu am pierdut vineri o zi intreaga incercand sa ajung de la Bucuresti acasa. Asta fiind drum pe care in general il faceam in 2 ore:|

    RăspundețiȘtergere
  2. :( same shit here!
    insanatosire grabnica !!
    pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc fetelor :* mi-am mai revenit cu niste vitamine :D in curand voi reveni in forta cu postarile, daca ma lasa vremea :))) :* kisses

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your comments! You make my day better :) lots of love!